Minua hivelee tutkimukset ja selitykset, jotka tukevat omia uskomuksiani. Esimerkkinä tästä on muun muassa maisemakonttori. Niitä on perusteltu viihtyisyydellä, sosiaalisuudella ja sillä, että tiimien on hyvä olla lähekkäin, melkein naamakkain ja nämä seikat sitten tuovat tullessaan työmukavuuden ja tehokkuuden.

Introverttina ole tahtonut olla rauhassa kun keskityn johonkin. Maisemakonttori on minulle vain jatkuvan häiriön pesäke enkä tahdo aina tuijotella toisten kasvoja ja kuunnella heidän puhelujaan ja keskinäisiä höpötyksiä. Nyt onneksi on todettu oman huoneen tuovan tehokkuutta.

Eipä silti, että maisemakonttorit minua sinänsä ole vaivannut, kunhan rutisen. Minulla on ollut jo pitkään kotikonttori eikä Akkakaan minua siellä häiritse. Sosiaaliset kontakti saan aina kun niin tahdon, lähden liikkeelle.